5.0
gebaseerd op 66 reviews

Erg gezellig en hele mooie nagels!

Lotte - meer dan 2 jaar geleden

Goede uitleg, rustig, blij mee

Marlies - meer dan 2 jaar geleden
Claudette - meer dan 2 jaar geleden
Angelica - meer dan 2 jaar geleden

Fijne behandeling. Alles werd duidelijk uitgelegd en ik heb weer prachtige nagels

Ester - meer dan 2 jaar geleden
Floor - meer dan 2 jaar geleden

Nagels worden met zorg behandeld.
Wordt echt tijd voor genomen.

Angelique - meer dan 2 jaar geleden

Leuke avond gehad en goed geholpen en leuke nagels. Erg te vrede kom zeker terug.

Desiree - meer dan 2 jaar geleden

Vriendelijk, snel en de nagels zien en weer prachtig uit.

Madelaine - meer dan 2 jaar geleden

Hele leuke gezellige dame en zet prachtige nagels! Ik kom zeker terug ❤️

Madelon - meer dan 2 jaar geleden