Ik ben altijd blij om naar ENNAIL te gaan. Ik krijg altijd goede uitleg waarom de nagels behandeld worden.
Veel ruimte om jou wensen aan te geven. Dan ook het goed advies wat ook het best bij jouw nagel past.
Een toppertje in mijn ogen. 🥰
Angelica
-
bijna 2 jaar geleden
Zeer tevreden ! 100% zeker tot een volgende keer
Marianne
-
bijna 2 jaar geleden
Goed geholpen en ik ben erg blij met mijn nagels
Rosalie
-
bijna 2 jaar geleden
Chamilla
-
bijna 2 jaar geleden
Prachtige nagels! Super blij mee.
Madelaine
-
bijna 2 jaar geleden
Lianne doet het werk heel precies, met een mooi resultaat. Ik ben erg blij en het was ook gezellig. Tot de volgende keer!
Lisa
-
bijna 2 jaar geleden
hele fijne behandeling, goed advies voor de kleur en super netjes gelakt
sandra
-
ongeveer 2 jaar geleden
Super aardige meid die haar vak verstaat en geweldige ideeën heeft!
Ben er hartstikke blij mee, tot de volgende!
Diana
-
ongeveer 2 jaar geleden
Noa
-
ongeveer 2 jaar geleden
José
-
ongeveer 2 jaar geleden