5.0
gebaseerd op 66 reviews

Erg gezellig en nagels zijn mooi geworden! Er werd goed overlegd wat ik wilde en er werd advies gegeven

Esmee - 12 maanden geleden

Super deskundig en werk netjes en hygiënisch
Blij met mij nagels french manicure 👌🏻

Nanda - ongeveer een jaar geleden

The best!

Am - ongeveer een jaar geleden

Topper!

Marianne - ongeveer een jaar geleden
Lizanne - ongeveer een jaar geleden

Zoals altyd , vriendelijk ,goed advies en onder t lekker bij kletsen weer blij met mooie nagels.

Marlies - ongeveer een jaar geleden
Irma - ongeveer een jaar geleden

Ik ben heel blij met mijn nagels, er word rustig de tijd genomen en er hang een leuke sfeer. Zeker een aanrader!

Daphne - ongeveer een jaar geleden

Er is goed na mijn geluisterd wat ik wel en niet mooi vond.
Ben er super blij mee!!!
Ben een nagelbijter.

Irma - meer dan een jaar geleden
Janny - meer dan een jaar geleden