Erg gezellig en nagels zijn mooi geworden! Er werd goed overlegd wat ik wilde en er werd advies gegeven
Esmee
-
12 maanden geleden
Super deskundig en werk netjes en hygiënisch
Blij met mij nagels french manicure 👌🏻
Nanda
-
ongeveer een jaar geleden
The best!
Am
-
ongeveer een jaar geleden
Topper!
Marianne
-
ongeveer een jaar geleden
Lizanne
-
ongeveer een jaar geleden
Zoals altyd , vriendelijk ,goed advies en onder t lekker bij kletsen weer blij met mooie nagels.
Marlies
-
ongeveer een jaar geleden
Irma
-
ongeveer een jaar geleden
Ik ben heel blij met mijn nagels, er word rustig de tijd genomen en er hang een leuke sfeer. Zeker een aanrader!
Daphne
-
ongeveer een jaar geleden
Er is goed na mijn geluisterd wat ik wel en niet mooi vond.
Ben er super blij mee!!!
Ben een nagelbijter.
Irma
-
meer dan een jaar geleden
Janny
-
meer dan een jaar geleden