5.0
gebaseerd op 66 reviews

1e x nagels laten zetten. Lianne heeft alle opties goed uitgelegd zodat ik een keus kon maken. Ze werkt heel netjes en ik ben er superblij mee. Kan deze salon zeker aanraden.

Henny - meer dan een jaar geleden
Denise - meer dan een jaar geleden

Ik vond het fijn dat je bij alles wat je deed er heel duidelijk bij vertelde waarom je het deed, in overleg ging wat je aanbeveelde om te doen en waarom.

Cindy - meer dan een jaar geleden

IVandaagvoor de eetse keer in deze salon geweest voor mijn nagels ik ben super tevreden ook wat klantvriendelijkheid betreft gezellig gekletst zeker een aanrader oh ja en mijn nagels zijn top geworden.๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜

ina - meer dan een jaar geleden

Er wordt uitgebreid de tijd genomen voor een behandeling en er wordt ook goed geluisterd naar wensen m.b.t. lengte, kleur. Bij twijfel over de kleur liet ze zelfs meerdere kleuren op de nagel zien, en kon ik een goede keuze maken! Mijn nagels zitten na vier weken altijd nog super mooi. Nog nooit afgebroken o.id. Blij mee!

Nina - meer dan een jaar geleden

Super mooie nagels. Heel erg tevreden!

Madelaine - meer dan een jaar geleden

Perfect as always

Am - meer dan een jaar geleden

Creatief, professioneel, out of the box, top wijfie.

Mirlana - meer dan een jaar geleden
Fenna - meer dan een jaar geleden

Voor mij was de eerste keer kunstnagels en ik ben er heel blij mee. Lisanne heeft mij goed geholpen met kiezen van de nagels en de kleur. Ook mijn ervaren schoondochter was onder de indruk van haar nieuwe creatie. Bedankt dat je de tijd nam voor ons lisanne

Esther - bijna 2 jaar geleden