5.0
gebaseerd op 66 reviews

Perfect! Geen andere woorden voor

Marianne - 6 maanden geleden

Voor mij was het de eerste keer, duidelijke uitleg en hulp bij het bedenken van de kleuren en nail art. Gezellig gekletst en met prachtige nagels de deur uit gegaan. Ik kom over een paar weekjes weer terug!

Chloe - 7 maanden geleden

Altijd gezellig kletsen tijdens de behandeling, en altijd zeer tevreden over het eindresultaat! Echt een top salon met een gezellige nagelstyliste.

Daphne - 8 maanden geleden

M’n nagels zien er weer supermooi uit. Lianne is echt heel professioneel.

ellen - 9 maanden geleden

Lianne neemt de tijd voor de afspraak en denkt graag mee over lengte, kleur of art. Altijd op tijd en werkt in een schone omgeving.

Cindy - 10 maanden geleden

Luistert goed wat de klant wil, goed advies,
met als eindresultaat prachtige nagels

Cilia - 10 maanden geleden
Floor - 10 maanden geleden

Na een tijdje geen nagels, weer terug bij Lianne en wat ben ik blij!! Ze werkt zo secuur en hygiënisch. Daarnaast is het ook gewoon gezellig, wat de nagelbehandeling nog fijner maakt. Ik ben er over een paar weekjes weer :).

Claudette - 11 maanden geleden

Top nagelstyliste

Madelaine - 11 maanden geleden

vriendelijk, professioneel en goede kennis van zaken

sandra - 12 maanden geleden