Perfect! Geen andere woorden voor
Voor mij was het de eerste keer, duidelijke uitleg en hulp bij het bedenken van de kleuren en nail art. Gezellig gekletst en met prachtige nagels de deur uit gegaan. Ik kom over een paar weekjes weer terug!
Altijd gezellig kletsen tijdens de behandeling, en altijd zeer tevreden over het eindresultaat! Echt een top salon met een gezellige nagelstyliste.
M’n nagels zien er weer supermooi uit. Lianne is echt heel professioneel.
Lianne neemt de tijd voor de afspraak en denkt graag mee over lengte, kleur of art. Altijd op tijd en werkt in een schone omgeving.
Luistert goed wat de klant wil, goed advies,
met als eindresultaat prachtige nagels
Na een tijdje geen nagels, weer terug bij Lianne en wat ben ik blij!! Ze werkt zo secuur en hygiënisch. Daarnaast is het ook gewoon gezellig, wat de nagelbehandeling nog fijner maakt. Ik ben er over een paar weekjes weer :).
Top nagelstyliste
vriendelijk, professioneel en goede kennis van zaken